تقویت اشتغال در ۱۲ روستای فارس با دسترسی به اینترنت پر سرعت

سهرابی گفت: با اتصال ۱۲ روستای دیگر در استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت، فرصت های کارآفرینی و اشتغال تقویت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (چهارشنبه 8 اردیبهشت) از اتصال بیش از سه هزار خانوار روستایی دیگر در فارس به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و به صورت مجازی به خبرنگاران گفت: سه هزار و 412 خانوار روستایی دیگر استان فارس با جمعیت 10 هزار و 865 نفر در قالب 12 روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: این روستاها در شهرستان های داراب، خفر، مهر، لامرد، زرقان، فسا، رستم، گراش، بختگان و خرمبید قرار دارند که با هدف محرومیت زدایی و تحقق عدالت ارتباطی با تامین اعتبار از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت متبوع به اینترنت پرسرعت سیار اپراتور اول (همراه اول) مجهز شده اند.

وی اضافه کرد: بهبود زیرساخت های ارتباطی در روستاها باعث توسعه پایدار در مناطق کمتر توسعه یافته استان خواهد شد و آموزش های آنلاین و ایجاد فرصت های کارآفرینی و اشتغال را نیز در پی دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس تاکید کرد حمایت های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار فارس، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مجری طرح توسعه خدمات عمومی اجباری وزارت، فرمانداران، بخشداران،  مخابرات منطقه فارس و شرکت ارتباطات سیار برای اتصال این روستاها به اینترنت پرسرعت قابل تقدیر است.

کد خبر 1051642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha