ویژه مراسم لیالی قدر در فضای باز صومعه‌سرا برگزار می‌شود

بذله گفت: به دلیل شرایط خاص همه‌گیری ویروس کرونا، ویژه مراسم لیالی قدر در فضای باز صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«سیدیاسر بذله» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: طبق تصمیم گیری‌های صورت گرفته در ستاد کرونا، مراسم شب‌های قدر در صومعه‌سرا در فضای باز برگزار می‌شود.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا با بیان اینکه برگزاری این مراسم‌ها جنب مسجد حضرت ولیعصر(عج) است افزود: کلیه پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم رعایت خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه سخنرانی، مداحی، قرائت دعای جوشن کبیر و قرآن به سر از جمله برنامه‌های این سه شب است گفت: مسئولان برگزاری این مراسم وظیفه رعایت توصیه‌های بهداشتی و حفظ سلامت شرکت کنندگان را بر عهده دارند و باید این مهم مورد توجه قرار گیرد تا این بیماری ریشه کن شود.

 

بذله تصریح کرد: افراد شرکت کننده باید از وسایل شخصی مثل مهر، سجاده کتاب دعا، قرآن و چادر نماز استفاده کنند و از هرگونه پذیرایی و توزیع نذورات جداً خودداری شود.

 

مدیر هیئت رزمندگان اسلام صومعه‌سرا با اشاره به اینکه شب‌زنده داری، تلاوت قرآن، مناجات و عبادت در شب‌های قدر، بسيار توصيه و تأكيد شده است خاطرنشان کرد: شب قدر فرصتی خیلی خوبی برای شستن دل از ناپاکی‌ و آلودگی و سبک‌شدن روح از بار گناهان است، لذا باید این شب‌ها را قدر دانست.

 

کد خبر 1051657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha