انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه، قلب مومنین را بدرد آورد

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه، قلب مومنین را بدرد آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، همزمان با میلاد کریم اهل بیت علیه السلام ششمین مرحله رزمایش مومنانه در سپاه ناحیه ورامین انجام شد.
سرگرد مهدی امینی جانشین فرمانده سپاه ناحیه ورامین در این رابطه گفت: تعداد پنج هزار بسته تهیه شده است و هزار عدد آن تا کنون توزیع شده است و مابقی آن در طی ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.
وی ادامه داد: تهیه چهار سری جهیزیه کامل، طبخ و توزیع چهارده هزار غذای گرم، توزیع حدود هشت هزار پک بهداشتی از جمله اقدامات صورت گرفته از ابتدای سال جدید بوده است.

حجه الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در این مراسم با تبریک میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام گفت: هر یک از ائمه  به صفت بارزی معروف می‌باشند اما همه ائمه درمجموع صفات کامل بودند ولی به لحاظ شرایط هر یک به صفت برجسته ای مشهور هستند و امام حسن مجتبی علیه السلام جلوه کرامتشان بیشتر نمود داشته است.
وی ادامه داد: سنت خوبی هر ساله در نیمه ماه رمضان گذارده شده است که همه به نوعی به هم میهنانمان نیازمند کمک می گردد و در دو سال گذشته با توجه به شرایط ویژه کرونا اتفاق بزرگی رقم خورد و اگر رزمایش های مومنانه نبود چالش بزرگی رقم می خورد.
محمودی در خصوص انتخابات نیز بیان کرد: جامعه کنونی نیازمند کار است و برای تشکیل دولت جهادی باید همه باید پای کار بیایند.
امام جمعه موقت ورامین با ابراز تاسف از اتفاقات اخیر و صوت منتشر شده گفت: انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه، قلب مومنین را بدرد آورد و درآینده، قطع یقین دشمنان سو استفاده خود را از این قضیه خواهند کرد.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با انتقاد از تصمیمات چند گانه در مورد برگزاری مراسم ونماز در مساجد اظهار داشت:  چرا باید برخی مساجد تعطیل شود در حالیکه در این فضاها، باید برای انتخابات روشنگری  کرد و دعوت به حضور و روشنگری مهم است ومی توان با رعایت تمام شرایط بهداشتی انجام وظیفه نمود .دشمن به جنگ باورها آمده است و میخواهد ناامیدی را در آستانه انتخابات گسترش دهد در حالیکه انقلاب اسلامی و فلسفه وجودی آن مشکلی ندارد اما باید در انتخاب خود دقت کنیم تا دچار وضعیت فعلی نشویم.انقلاب اسلامی پرچم حمایت از مظلوم و دشمنی با طاغوت را به دوش میکشد.
وی افزود: نفوذی ها از یک سریال می ترسند اما بدانند انقلاب صاحب دارد و این انقلاب بنی صدرها، بازرگان ها و منافقین ها را دیده است و شماها برای ایجاد خطر برای انقلاب اسلامی کوچک هستید.

کد خبر 1051687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha