اختتامیه جایزه «پژوهش‌ های ادبی سیمین» همزمان با هفته شیراز برگزار می ‌شود

جعفری گفت: آئین پایانی جایزه «پژوهش‌ های ادبی سیمین» همزمان با هفته شیراز برگزار می ‌شود و تا کنون‌ ۶۵ مقاله به دبیرخانه این جایزه ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی جعفری»، امروز (چهارشنبه 8 اردیبهشت) با تبریک 8 اردیبهشت به عنوان زاد روز زنده ‌یاد «سیمین دانشور» در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: آئین پایانی جایزه «پژوهش‌ های ادبی سیمین» همزمان با هفته شیراز برگزار می ‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: این جایزه‌ پژوهشی با محوریت ادبیات داستانی ایران برگزار می‌ شود «سیمین دانشور» نیز با خلق داستان ‌ها و رمان ‌های مهم، نقش غیر قابل انکاری در داستان‌ نویسی معاصر ایران دارد و این جایزه به نام وی نامگذاری شده است.

وی اضافه کرد: شیراز در حوزه داستان از شهرهای مهم کشور محسوب می شود و در 10 سال گذشته داستان نویسان شیرازی چهار مرتبه برنده جایزه «جلال آل احمد» شده ‌اند.

جعفری اعلام کرد: تا کنون‌ ۶۵ مقاله به دبیرخانه جایزه «پژوهش ‌های ادبی سیمین»‌ ارسال شده که برای مقالات منتخب،  گواهی پذیرش صادر خواهد شد و از سه مقاله در بخش اصلی ادبیات داستانی و بخش ویژه «سیمین دانشور» در مراسم بزرگداشت وی تجلیل خواهد شد.

کد خبر 1051690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha