جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن المجتبی (ع) در کانون های منتخب مساجد استان برگزار شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن المجتبی (ع) در کانون های منتخب مساجد استان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن المجتبی (ع) در کانون های منتخب مساجد استان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا در استان و وضعیت قرمز کرونایی در اکثر مناطق این ویژه برنامه به صورت مجازی برپا شد.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: مولودی خوانی، سخنرانی با موضوع سبک زندگی امام حسن المجتبی (ع) و بیان معارف آن امام و برگزاری محافل انس با قرآن کریم از مهمترین بخش های این فعالیت معنوی است.

 

وی اضافه کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری در برنامه های حضوری نیز مورد تاکید بود که به همت فعالان کانون های مساجد با تدابیر اتخاذ شده رعایت شد.

 

سقاء ادامه داد: دعا و استغاثه به درگاه خداوند متعال و قرائت دعای فرج برای نابودی بیماری کرونا از دیگر بخش های صورت گرفته در این برنامه های معنوی بود.

 

کد خبر 1051691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha