برگزاری کمک مومنانه «سفره کریمانه اهل بیت (ع)» در آرامگاه سعدی در ماه مبارک رمضان

خسروانی گفت: هشتمین رزمایش کمک‌های مومنانه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز با عنوان «سفره کریمانه اهل بیت (ع)» ۱۱ اردیبهشت در آرامگاه سعدی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی خسروانی»، امروز (چهارشنبه 8 اردیبهشت) با اشاره به برگزاری هشتمین مرحله کمک مومنانه توسط ناحیه «احمد بن موسی (ع)» در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: در این مرحله همزمان با ماه مبارک رمضان، پنج هزار بسته معیشتی تهیه شده که میان نیازمندان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز ادامه داد: بسیجیان، فرهنگ کمک و همدلی در ماه مبارک رمضان را با تعصی از فرهنگ ناب ائمه اطهار (ع) را مورد توجه ویژه قرار داده اند و ترویج همدلی و همکاری مردم باعث آبرومندی و افتخار برای شهرمان شده است.

وی اضافه کرد: در امسال که سال حل مشکلات است با استفاده از ظرفیت تمام ارکان نظام، خیران و همراهی و کمک بسیجیان با تمام توان در کنار مردم و خدمت به آنها خواهیم بود.

خسروانی اعلام کرد: هشتمین رزمایش کمک‌های مومنانه با عنوان «سفره کریمانه اهل بیت (ع)» ۱۱ اردیبهشت در آرامگاه سعدی برگزار خواهد شد و پنج هزار بسته معیشتی هر یک به ارزش ۶۰۰ هزار تومان بین نیازمندان شناسایی شده شرق شیراز توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌ های مقاومت توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به محتوای این بسته‌های معیشتی گفت: بسته ها حاوی انواع حبوبات، روغن، برنج و شکر هستند و در ماه مبارک رمضان ۱۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان مناطق کم‌ برخوردار مناطق شرق شیراز توسط پایگاه مقاومت ناحیه «احمدبن موسی (ع)» توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز تصریح کرد: همچنین پنج سری جهیزیه با مشارکت خیران و کمیته امداد فارس برای زوج‌ های جوان آماده شده که توزیع خواهند شد.

کد خبر 1051715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha