کانون‌های برتر ایران قوی در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

۲ کانون برتر و چهار کانون شایسته تقدیر در رقابت طرح ملی «ایران قوی» ویژه کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز چهارشنبه (۸ اردیبهشت) در آیینی در دفتر امام‌جمعه شهرکرد تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در آیین تجلیل از کانون ‌های فرهنگی هنری برتر استان که در محل دفتر امام‌جمعه شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: طرح ملی ایران قوی برگرفته از منویات مقام معظم رهبری است و به این منظور طرح‌ریزی شده است که مساجد و کانون های فرهنگی هنری نیز باید قوی باشند و رقابت مومنانه بین بچه های مسجد شکل گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: این رقابت بر اساس مولفه های استحکام فرهنگی و مسجد طراز اسلامی پایه گذاری شد که متناسب با آن بر اساس قابلیت های هر محله و مقدورات کانون ها ورود پیدا کرده و در این رقابت شرکت کردند.

 

وی تصریح کرد: در این رقابت سه شبستان به عنوان فرهنگ، هنر و نوآوری و ۱۲ رواق تعریف شد که معین رواق کتاب کشور نیز استان است.

 

مدیر کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: ۴۸ عنوان برنامه در این رقابت تعریف شد و هر کانون متناسب با ظرفیت و قابلیت های خود ورود کرد که در نهایت چهارمحال و بختیاری جزو سه استان برتر کشور قرار گرفت و از ۱۲ کانون برتر ۲ کانون متعلق به استان بود.

 

گفتنی است: کانون امام علی (ع) گندمان در رواق فناوری و کانون حضرت حجت ابن الحسن (عج) هفشجان در رواق کتاب به عنوان ۲ کانون برتر کشوری تجلیل شدند.

 

خاطرنشان می شود: چهار کانون انصار المهدی (عج) گوجان در رواق دانش، انصارالحسین راستاب در رواق قلم، کانون ضحی بروجن در رواق نمایش و فاطمه الزهرا (س) وردنجان در رواق ترنج و هنرهای تجسمی به عنوان کانون های برگزیده اعلام شدند.

 

کد خبر 1051722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha