حضور پنج هزار نفر شرکت کننده از استان کرمان در آزمون سراسری قرآن و عترت

مسئول دفتر فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در استان به صورت الکترونیکی خبر داد و گفت: این دوره از آزمون پنج هزار نفر شرکت کننده دارد.

رضا فتحی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان از برگزاری نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در استان به صورت الکترونیکی خبر داد.

 

 

مسئول دفتر فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به برگزاری این آزمون طی سه روز از هشتم تا دهم اردیبهشت ماه جاری، گفت: این دوره از آزمون پنج هزار نفر شرکت کننده دارد.

 

 

وی تعداد شرکت کنندگان سال قبل را چهار هزار نفر اعلام کرد و گفت: با اینکه امسال آزمون الکترونیکی است هزار نفر شرکت کننده بیشتر دارد.

 

 

فتحی زاده از رقابت این تعداد شرکت کننده در رشته های مشخص شده( ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در دو رشته ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره، بخش معارف اهل بیت (ع) در سه رشته حفظ و مفاهیم نهج البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومان، حفظ قرآن کریم در رشته های حفظ و مفاهیم جزء30، حفظ و مفاهیم جزء اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم 5 جزء اول، حفظ و مفاهیم 10 جزء اول، حفظ و مفاهیم 15 جزء اول، حفظ و مفاهیم 20 جزء اول، حفظ و مفاهیم 25 جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم ) خبر داد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتخاب طرح روستای قرآنی برای نخستین بار در کشور خبر داد که به تبع آن سه روستا قرار است در استان انتخاب شود.

 

 

گفتنی است؛ آزمون مذکور قرار بود در روزهای 13 تا 15 اسفند ماه پارسال به صورت حضوری برگزار شود که به علت شیوع حاد ویروس کرونا در سراسر کشور، به صورت مجازی برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1051726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha