بودجه های فرهنگی به سمت مساجد هدایت شود

حجت الاسلام شمسی فر، بر ضرورت هدایت بودجه های فرهنگی از استانداری به سمت مساجد تأکید کرد و گفت: حمایت از مساجد امر مهمی در تربیت جوان انقلابی و کار آمد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«بهروز شمسی فر»، امروز(8اردیبهشت) در مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهارداشت: حمایت از کانون های فرهنگی هنری لازمه موفقیت در اجرای برنامه ها است.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) خرم آباد به نقش مساجد در رشد فرهنگی دینی جامعه اشاره کرد و افزود: در کشور اگر بخواهد تحولی انجام شود باید از مسجد شروع شود.

 

وی ادامه داد: اگر مسجد فعال باشد، جامعه دگرگون می شود، حمایت از مساجد و کانون مساجد امری مهم برای موفقیت در اجرای برنامه های دینی است.

 

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به اهمیت حضور جوانان در مساجد و موفقیت در زمینه تربیت دینی و انقلابی نسل امروز بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در جذب حداکثری جوانان نقش مؤثری ایفا می کنند.

 

وی بحث حمایت های مالی را مشکل اصلی مسجد خواند و تصریح کرد: لازم است که بودجه های فرهنگی از استانداری به سمت مساجد هدایت شود، در مساجد می توان اقدامات فرهنگی گسترده و اثر بخشی انجام شود که نیازمند حمایت مالی است.

 

حجت الاسلام شمسی فر بیان کرد: انجام برنامه های دینی و فرهنگی و حمایت از مساجد امر مهمی در زمینه تربیت جوان انقلابی و کار آمد است.

کد خبر 1051734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha