توزیع۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سوادکوهی

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه در قالب رزمایش کمک مومنانه ۸۰۰ بسته معیشتی توسط خیران و نیکوکاران سوادکوه تهیه و به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) بین نیازمندان توزیع شد، گفت: مسئولان و خیران شهرستان در خدمت رسانی به نیازمندان پیشتاز هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۸اردیبهشت) در رزمایش کمک مومنانه در سوادکوه که با حضور امام جمعه سوادکوه، فرمانده سپاه شهرستان و خیران و نیکوکاران به مناسبت میلاد امام حسن (ع) برگزار شد،اظهار کرد: همه باید با یکدلی و وفاق به نیازمندان خدمات شایسته ای ارائه دهیم.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: ۸۳هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: در ماه مبارک رمضان با حضور خیران و مسئولان باید دست به دست هم دهیم و رزمایش کمک مومنانه را راه اندازی کنیم.

 

وی بیان کرد: کمیته امداد مازندران در ماه مبارک رمضان مفتاح الجنه، اطعام مهدوی، غذای گرم، افطاری ساده را در  برنامه خود دارد.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه در قالب رزمایش کمک مومنانه  ۸۰۰ بسته معیشتی توسط خیران و نیکوکاران سوادکوه تهیه و به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) بین نیازمندان توزیع شد، گفت: مسئولان و خیران شهرستان سوادکوه در راستای خدمت رسانی به نیازمندان همکاری خوبی دارند.

 

وی با بیان اینکه سرانه ایتام ۳۰۰هزار تومان است، خاطرنشان شد: در تلاشیم با اجرای طرح ایران مهربان این سرانه را به ۸۰۰ هزار تا ۹۰۰ هزار تومان برسانیم.

 

 فرمانده سپاه سوادکوه هم  در حاشیه این رزمایش مومنانه گفت: در شرایط کنونی همه با مشارکت یکدیگر به کمک نیازمندان و رسیدگی به امور آنان  اهتمام ویژه داریم.

 

«سید موسی حسین نژاد» افزود: خوشبختانه در ماه مبارک رمضان اقدامات مطلوبی در زمینه کمک به نیازمندان در این شهرستان صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به فعالیت پایگاه‌های مقاومت بسیج در راستای مقابله با کرونا و تهیه و توزیع کمک های مومنانه، خاطر نشان کرد: بسیجیان این شهرستان برای کمک به نیازمندان به صورت خودجوش پای کار هستند.

کد خبر 1051735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha