استان فارس مقام دوم تعداد شرکت کنندگان در آزمون سراسری قرآن و عترت در کشور را دارد

سهرابی گفت: استان فارس از نظر تعداد شرکت کنندگان در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در رتبه دوم کشور قرار دارد و بیشترین شرکت ‌کنندگان این آزمون نیز مربوط به موسسه فرهنگی ـ قرآنی «بیت‌الاحزان» هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (چهارشنبه 8 اردیبهشت) از مشارکت ۱۲ هزار نفر در آزمون سراسری قرآن و عترت در فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت از امروز به‌ صورت همزمان در كشور آغز شده و ۱۲ هزار نفر از استان فارس در این آزمون شرکت کرده اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: این آزمون به ‌همت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در بستر فضای مجازی به ‌مدت سه روز برگزار می شود و بیش از ۱۲۰ هزار نفر در کل کشور در این آزمون شركت كرده ‌اند.

وی اضافه کرد: استان فارس از نظر تعداد شرکت کنندگان در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در رتبه دوم کشور قرار دارد و بیشترین شرکت ‌کنندگان این آزمون نیز مربوط به موسسه فرهنگی ـ قرآنی «بیت‌الاحزان» هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کرد: زمان اختصاصی قرآن ‌آموزن برای هر سئوال بعد از پایان زمان مورد نظر قابل برگشت نخواهد بود و قبل از شروع آزمون نکاتی که در صفحه اول پنل قرآن ‌آموزان قرار داده شده باید به دقت مطالعه شود.

وی عنوان کرد: آزمون در ۱۴ رشته مختلف و در زمینه‌های حفظ و مفاهیم قرآن و عترت برگزار می ‌شود و۳۵ هزار نفر از کل کشور در آزمون آزمایشی هفته گذشته شرکت کردند.

کد خبر 1051788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha