رونمایی از خاطرات جهادگران کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز  در کتاب «نذر نفس»

میرصادقی گفت: کتاب «نذر نفس» که در بخشی از آن خاطرات جهادگران کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز درج شده مورد رونمایی قرار می گیرد.

«صدیقه السادات میرصادقی» با اشاره به برگزاری مراسم رونمایی از کتاب «نذر نفس» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز گفت: این مراسم بعدازظهر روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت در مرکز فرهنگی «مدینه النبی» در چهارراه هوابرد شیراز راس ساعت 17 و 30 دقیقه برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز ادامه داد: این کتاب توسط مجموعه دفتر تاریخ شفاهی شیراز تهیه شده و امروز در این مرکز فرهنگی همزمان با گردهمایی جهادگران کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» مورد رونمایی قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: کتاب «نذر نفس» روایت خاطرات جهادگران در عرصه کمک مومنانه، و کمک به کادر درمان، طلاب جهادی در امر تغسیل و تدفین اموات کرونایی، شرکت هایی دانش بنیان در حوزه کرونا و خاطرات کادر درمان است که در چهار بخش توسط دفتر تاریخ شفاهی شیراز به رشته تحریر درآمده است.

میرصادقی اعلام کرد: در این کتاب، بخشی از خاطرات جهادگران کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز نیز آمده است و امروز با حضور جهادگران مورد رونمایی قرار می گیرد.

کد خبر 1051803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha