تلاش مضاعف رسانه ها برای آگاهی بخشی جامعه از مخاطرات کرونا

کشمیری گفت: در جلسه ستاد کرونا استان مطرح شد که میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان گلستان از حد میانگین کشوری پایین تر است و این مهم وظیفه رسانه ها را در قبال آگاهی بخشی به جامعه دوچندان می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان، «عادله کشمیری» عصر امروز (چهارشنبه ٨ اردیبهشت) در کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای استان گلستان اظهار کرد: انتظار ما این است که اصحاب رسانه در کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا فعال تر باشند و فضای رسانه ای استان را بیش از گذشته در دست بگیرند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: در جلسه ستاد کرونا مطرح شد که میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان گلستان از حد میانگین کشوری پایین تر است و این مهم وظیفه رسانه ها را در قبال آگاهی بخشی به جامعه دوچندان می کند.

 

کشمیری یادآور شد: باید شرایطی در رسانه ها حاکم باشد که مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستادکرونا تشویق شوند.

 

وی بابیان اینکه رخدادهای بزرگی چون انتخابات را در پیشرو داریم، ابراز داشت: رسانه ها در مسیر مشارکت حداکثری در انتخابات به گونه ای که این شور و شوق انتخاباتی متضاد با مصوبات و پروتکل های بهداشتی نباشد باید اقدام کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ابراز داشت: شائبه هایی در فضای مجازی در خصوص خطرات واکسیناسیون و اثربخشی آن مطرح است که باید مسئولان علوم پزشکی به این شبهات پاسخ بدهند.

 

کشمیری به نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی در برخی از بخش های جامعه تذکر داد و افزود: باید رسانه ها نسبت به این مسائل با حساسیت بیشتری اطلاع رسانی و فرهنگ سازی کنند.

 

 

کد خبر 1051820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha