بیش از ۷۲ درصد داوطلبان انتخابات در البرز تأیید صلاحیت شدند

حدادی با اعلام فرصت زمانی چهار روزه برای افراد رد صلاحیت شده گفت: بیش از ۷۲ درصد داوطلبان انتخابات در البرز تأیید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی حدادی» در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه که چهارشنبه ۸ اردیبهشت برگزار شد گفت: بیش از ۷۲ درصد داوطلبان انتخابات در البرز تأیید صلاحیت شدند.

 

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی البرز افزود: یک هزار و ۳۷۴ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا استان البرز ثبت نام به عمل آوردند که از این تعداد ۱۸ درصد رد صلاحیت شدند.

 

وی با اشاره به ضرورت توجه به اصل هفت قانون اساسی بیان کرد: یکی از وظائف و رسالت های شوراهای شهر و روستا به عنوان ارکان تصمیم گیری اداره امور کشور توجه به اصل هفت قانون اساسی است.

 

وی اظهار کرد: وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا در مفاد قانون به عینیت مشخص و بیان شده است که اصلی ترین آن ارتقاء و اجرا برنامه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و ... است. 

 

حدادی بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم بیانگر میزان اهمیت نقش آنان در سرنوشت خودشان دارد؛ مردم باید برای تحقق اهداف نظام اسلامی نسبت به انتخاب افراد متخصص، جوان و پرتلاش در حوزه مدیریت شهری به صورت جدی تلاش کنند. 

 

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: افراد رد صلاحیت شده که تعداد آن ها به ۲۱۷ نفر می رسد می توانند اعتراض و شکایت خود را در بازه زمانی ۸ اردیبهشت تا ۱۲ ماه جاری به فرمانداری ها ارسال کنند.

 

 

کد خبر 1051849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha