هزینه برگزاری مراسمات مذهبی صرف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شود

فرهمندپور با بیان اینکه شهرستان دزفول همواره در مراسمات فرهنگی و مذهبی پیشتاز بوده است گفت: با توجه به شیوع کرونا و لغو برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی صاحبان این برنامه ها می‌توانند مبالغ در نظر گرفته شده را صرف آزادی زندانیان کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» در حاشیه برگزاری جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد که شب گذشته در حسینیه ثارالله برگزار شد اظهار کرد: آزادی زندانیان سرشار از اهداف معنوی است و فرمانداری ویژه شهرستان دزفول و ادارات و شرکت‌های شهرستان در طول سال اقدامات موثر و خوبی جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد داشته و قطعا این موضوع تداوم خواهد داشت.

 

فرماندار ویژه دزفول افزود: شهرستان دزفول از دیرباز در مراسمات فرهنگی و مذهبی پیشتاز بوده به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان مراسمات جشن، افطاری، احیا و دیگر برنامه‌ها در دزفول به وفور دیده می‌شد.

 

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا و لغو برگزاری این نوع مراسمات پیشنهاد می‌شود که صاحبان این برنامه‌ها مبالغ در نظر گرفته شده را در راه آزادی زندانیان هزینه کنند.

 

فرهمند پور در ادامه به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان دزفول اشاره کرد و ادامه داد: وضعیت این بیماری همچنان در دزفول خطرناک و بحرانی است و بیمارستانهای دزفول اوضاع شلوغی را پشت سر می‌گذارند.

 

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته از ۷۰۰ تست کرونا،  ۳۵۰ مورد مثبت اعلام شده و همچنین هفت نفر از همشهریان نیز طی این مدت متاسفانه جان خود را به خاطر بیماری کرونا از دست داده‌اند.

 

کد خبر 1051872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha