اجرای مرحله پنجم رزمایش کمک‌های مومنانه توسط کانون یاسین اندیمشک

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک از اجرای مرحله پنجم رزمایش کمک‌های مومنانه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

«حجت‌الاسلام محسن فاطمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: مرحله پنجم رزمایش کمک‌های مومنانه همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) توسط کانون فرهنگی هنری یاسین و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج و هیئت عشاق‌المهدی مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک اجرا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک افزود: در همین راستا ۵۰ بسته معیشتی و غذایی تهیه و میان خانواده‌های نیازمند مناطق مختلف شهر اندیمشک توزیع شد.

 

وی اذعان کرد: این اقدام با توجه به شرایط و وضعیت فعلی کشور که بسیاری از خانوارها در مضیقه هستند و توان خرید مواد اولیه غذایی خود را هم ندارند، صورت گرفت.

 

حجت‌الاسلام فاطمی با بیان اینکه خداوند سبحان تاکید دارند که انسان‌ها نباید هم‌نوع خود را به فراموشی بسپارند تصریح کرد: هدف از تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه میان اقشار مستضعف این است که مردم به یاد نیازمندان و فقرا باشند تا در هر لحظه و هر زمان آنها را فراموش نکنند.

 

وی خاطر نشان کرد: توزیع غذای گرم، خشکبار، مواد غذایی، میوه و شیرینی بین نیازمندان در مناسبت‌های مختلف توسط مجموعه‌های مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک صورت گرفته است.

 

کد خبر 1051881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha