توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در قالب پویش «ایران همدل» بین نیازمندان خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از توزیع ۱۲ هزار و ۴۹ بسته معیشتی در قالب پویش «ایران همدل» میان نیازمندان استان ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از بیرجند، «رضا سلم آبادی» امروز (۹ اردیبهشت) در آیین توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در رزمایش ایران همدل با محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری استان، اظهار کرد: از ابتدای ماه رمضان ۸۴ آشپزخانه اطعام مهدوی توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری راه اندازی شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۹۵ هزار و ۶۵۸ پرس غذای گرم به ارزش ۲ میلیارد و ۷۹ میلیون تومان در بین خانوارهای نیازمند استان توزیع شده است.

 

وی با اشاره به هدف گذاری تهیه و توزیع ۴۳ هزار و ۹۹۰ سبد غذایی در بین نیازمندان استان، ادامه داد: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۱۲ هزار و ۴۹ سبد غذایی به ارزش ۲ میلیارد و ۸۶۴ میلیون تومان توزیع شده است.

 

سلم آبادی از توزیع ۳۲ هزار و ۳۱۳ بسته افطاری ساده به ارزش ۱۸۱ میلیون تومان از ابتدای ماه رمضان خبر داد و افزود: در مجموع در این مدت سه میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به هدف گذاری جذب حامی برای ۱۴ هزار فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین استان، تصریح کرد: از ابتدای ماه رمضان تاکنون سه هزار و ۱۲۹ فرزند دارای حامی جدید شدند.

کد خبر 1051885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha