صلاحیت ۴۳۶ نامزد شورای اسلامی شهر تایید شد

فرماندار قم از تایید صلاحیت ۴۳۶ نامزد برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مرتضی حیدری از تایید صلاحیت ۴۳۶ نامزد برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای شهر خبر داد.

 

فرماندار قم تعداد کل داوطلبان ثبت نام شده در ششمین دوره شورای اسلامی شهر را 475 داوطلب عنوان کرد و افزود: در مجموع 39 نفر از داوطلبان حضور در این دوره از انتخابات رد صلاحیت شدند.

 

وی با اشاره به فرصت 4روزه داوطلبان برای هر گونه اعتراض به رد صلاحیت خود ادامه داد: این داوطلبان می توانند اعتراض خودرا به هیئت نظارت در فرمانداری انجام دهند.

 

حیدری زمان آغاز تبلیغات را بر اساس ماده 75 قانون و ماده 61 آیین نامه اجرایی انتخابات را از تاریخ 20 خرداد تا 26 خرداد ماه عنوان کرد.

 

وی با تاکید بر برخورد با داوطلبانی که زود تر از زمان تعیین شده اقدام به تبلیغات کنند ادامه اداد: هیئت های اجرایی، بازرسی و نظارت کار رصد تخلغات را زیر نظر دارند و در صورت هر گونه تخلف در فضای مجازی یا فضای حقیقی متخلفان بر اساس قانون به مراجع ذیضلاح معرفی می شود.

 

حیدری با تاکید بر اینکه در این دوره از انتخابات شورا هاکمتر از 8 درصد از داوطلبان رد صلاحیت شدند افزود: بر اساس قانون و پس از بررسی صلاحیت داوطلبان از طریق مراجع 4 گانه شرایط داوطلبان لحاظ شده است و در این دوره از انتخابات یک فضای مثبت و مطلوبی برای انتخاب شایسته و اصلح مردم فراهم شده است.

کد خبر 1051905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha