مسابقات قرآن و عترت در مهاباد آغاز شده است

جوانبخت گفت: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت همزمان با سراسر کشور در این شهرستان آغاز شده است.

«سیامند جوانبخت»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد:  نوزدهمین آزمون سراسری قرآن کریم به دلیل شرایط مقابله با کرونا در سامانه آزمون‌های سراسری قرآن و عترت به صورت مجازی از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ بعدازظهر به مدت سه روز برگزار می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد افزود: این آزمون در بین ۷۰ شرکت کننده مهابادی در سه بخش حفظ قرآن کریم، مفاهیم و سیره انبیا و ائمه برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، نفراتی که موفق به کسب ۹۵ تا ۱۰۰ امتیاز شوند دو میلیون تومان جایزه گرفته و نفراتی هم که حداقل ۸۰ امتیار کسب کنند گاهی معتبر به همراه لوح تقدیر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت می‌کنند.

جوانبخت بیان کرد: همچنین به افرادی که حداقل امتیاز ۸۰ را کسب کنند، از طرف وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن دریافت گواهی معتبر لوح قدردانی نیز اهدا خواهد شد.

وی بیان کرد: کسانی به علت عدم دسترسی به اینترنت امکان شرکت در آزمون را نداشته باشند می‌توانند ساعت ۹ روز «پنجشنبه» هفته جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد مراجعه و به صورت حضوری نسبت به شرکت در آزمون اقدام کنند.

کد خبر 1051907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha