رشد ۱۰۰ درصدی احداث مسکن در آذربایجان‌غربی

یوسفی گفت: تعداد مساکن مقاوم مددجویی که در سال ۹۹ احداث و یا تکمیل شده، در مقایسه با ۱۲ ماهه سال پیشین، ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

«رضا یوسفی»،  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: تعداد مساکن مقاوم مددجویی که در سال 99 احداث و یا تکمیل شده، در مقایسه با 12 ماهه سال پیشین، 100 درصد رشد داشته است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد آذربایجان‌غربی ادامه داد: در 12 ماهه سال 99، تعداد یک هزار و 5 واحد مسکن مقاوم مددجویی در 2 بخش شهری و روستایی احداث و تحویل مددجویان تحت حمایت استان شده است.

این مسئول با بیان اینکه برای ساخت این تعداد مسکن مقاوم مددجویی، بیش از 51 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: در 12 ماهه سال گذشته، 355 مورد مسکن مددجویی نیز کلنگ زنی شده و در حال احداث است.

یوسفی افزود: پیش بینی می‌شود برای اتمام این تعداد مساکن مددجویی کلنگ زنی شده در آذربایجان‌غربی، بیش از 44 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شود.

وی بیان کرد: همچنین در سال گذشته 88 مورد مسکن با اعتبار 9 میلیارد و 600 میلیون تومان برای مددجویان فاقد مسکن استان خریداری و تحویل داده شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در 12 ماهه سال 99 تعداد 2 هزار و 979 مسکن مددجویی بازسازی و تعمیر جزئی یا کلی شده است و برای بازسازی و تعمیر این تعداد مسکن مددجویی در سال گذشته، بیش از 14 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده است.

یوسفی گفت:  طرح 3 هزار واحدی تفاهم نامه سازمان برنامه بودجه و بنیاد مسکن، اجرای مرحله دوم طرح مشارکتی سپاه و اجرای تفاهم نامه  300 واحدی بینا دمستضعفان، اجرای کامل طرح مشارکتی بوتراب از  مهم ترین اهداف حوزه مسکن کمیته امداد استان در سال جاری است.

 

کد خبر 1051908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha