بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به ۵ روستای بخش الوارگرمسیری اندیمشک

پروژه گازرسانی به پنج روستای بخش الوارگرمسیری اندیمشک با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، آئین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای تاف‌آب، تک‌تک‌آب، گلپرگه، کوشکی سه و جهادآباد صبح امروز (پنجشنبه ۹ اردیبهشت) با حضور استاندار خوزستان، مدیرعامل شرکت گاز خوزستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

«قاسم سلیمانی دشتکی» در این آئین ضمن ضمن تقدیر از نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فرماندار اندیمشک، با بیان اینکه مسئولان اندیمشک پای کار هستند اظهار کرد: در اندیمشک و بخش الوارگرمسیری در موضوع گازرسانی اتفاق کم‌نظیری رخ داده است.

 

استاندار خوزستان افزود: با پروژه‌های در حال اجرا و زیرساخت‌های ایجاد شده در اندیمشک آینده بسیار خوبی پیش‌بینی می‌شود و تحول بزرگی در بحث اشتغال این شهرستان رخ خواهد داد.

 

«عبدالله ابول‌پور» مدیرعامل شرکت گاز خوزستان نیز اذعان کرد: تا کنون ۲۲۰ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در بخش الوارگرمسیری انجام شده است.

 

همچنین «پیمان جهانگیری» فرماندار اندیمشک خاطر نشان کرد: در این پروژه ۱۱۱ انشعاب نصب شد و ۱۳۰ خانوار با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

کد خبر 1051919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha