شوراهای اسلامی مصداق بارز مردم سالاری دینی است

«اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل با صدور پیام تبریک به مناسبت روز شوراها، تاکید کرد: شوراهای اسلامی مصداق بارز مردم سالاری دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل به مناسبت فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شوراها پیام تبریکی را صادر و تاکید کرد: شوراهای اسلامی مصداق بارز مردم سالاری دینی و بهره گیری از خرد جمعی در اداره امور جامعه است.

 

 متن کامل پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بی گمان شکل گیری شوراهای اسلامی در کشور ما که با رای مستقیم مردم عملی شده،از مصادیق مردم سالاری دینی و بهره گیری از خرد جمعی در اداره امور جامعه به شمار می رود.

 

اثرگذاری این نهاد اجتماعی در ابعادی از زندگی عمومی مردم نیز اهمیتی خاص به آن بخشیده و لذا همه این عزیزان باید با استفاده از ظرفیت‌های قانونی در اختیار و مد نظر قرار دادن رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب که همواره بر حل عمل گرایانه مشکلات مردم تاکید فرموده‌اند، همراه و همدل با یکدیگر و دوشادوش سایر مسئولان محلی برای خدمت فاخر به مردم عزیزمان از جمله عملی کردن شعار سال همچنین مقابله با بیماری فراگیر کووید ۱۹ تلاش نمایند.

 

اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها را به خدمتگزاران مردم شریف استان در شوراهای اسلامی شهری و روستایی تبریک می گویم و از مسئولان امر می خواهم با احصای مهمترین نیازها و مطالبات موجود در این حوزه، نسبت به طرح و پیگیری جدی تامین و محقق شدن مطالبات مذکور با جلب مشارکت حداکثری نمایندگان استان در شورای عالی شوراهای اسلامی و سایر مبادی ذیربط بکوشند تا انشاءالله از این رهگذر زمینه برداشته شدن گام های بزرگتر در مسیر رشد و توسعه روز افزون استان مقدس اردبیل فراهم شود.

 

اکبر بهنامجو /  استاندار اردبیل

کد خبر 1051939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha