داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شورای شهر تا ۱۲ اردیبهشت فرصت اعتراض دارند

رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: فرصت اعتراض به روند تایید صلاحیت برای داوطلبان شوارهای شهر تا ۱۲ اردیبهشت ماه جاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدصادق بصیری، پنجشنبه(۹ اردیبهشت) در نشست ستاد انتخابات استان در سخنانی با اشاره به روند تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای شهر گفت: فرصت اعتراض به این روند برای داوطلبان تا ۱۲ اردیبهشت ماه جاری است.

 



رییس ستاد انتخابات استان کرمان افزود: صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای روستاها در هیئت های نظارت تا ۳۱ اردیبهشت بررسی و دوم خرداد بخشداران باید مراتب را به داوطلبین اعلام کنند‌.

 



وی با اشاره به اینکه بر خلاف تصور، صندوق های شمارش آراء در کرمان الکترونیک نیست و این توجیه پذیر نیست و پیگیری هایی شده که هنوز به نتیجه نرسیدیم؛ افزود: طبق دستور صندوق ها را برگرداندیم‌.

 

 



بصیری به مواردی از جمله لزوم دریافت حمایت از ستادانتخابات، تنظیم جدول مشخص به منظور اطلاع رسانی به رسانه ها و...هم اشاره کرد.

 

 



سردار حسنی سعدی، دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراها هم در این جلسه گزارش داد: از دو هزار و ۵۶ داوطلب شهری، ۹۸ نفر انصراف دادند و ۱۰۸۲ نفر در هییت اجرایی تایید و ۱۵۶ نفر رد شدند.

 




وی ادامه داد: ۱۵۸۰ نفر مورد تایید اولیه هیئت نظارت قرار گرفتند که ۱۸۹ رد شدند و عموما" برگه های شکایت در اختیار آنان قرار گرفته که قطعا" با نگاه رسیدگی، اغماض و گرایش مشارکت حداکثری بررسی می شود.

 

 

 

قاسمی، مدیرکل ثبت احوال استان گفت: همه استعلامات در موعد مقرر پاسخ داده شده و هیچ مورد عدم تابعیت و رد صلاحیت نداشتیم‌.

 

 



 

کد خبر 1051955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha