رشد قابل قبول خدمات به روستاها در دولت تدبیر و امید

استاندار لرستان از رشد قابل قبول خدمات به روستاها در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: افزود: در حوزه گازرسانی به روستاهای استان روستا های بهره مند از نعمت گاز به ۵ برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» در سخنانی با اعلام گزارش ارائه شده در زمینه خدمت رسانی به روستاهای کشور در دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: خدمات به روستاها در دولت تدبیر و امید بسیار امیدوار کننده و قابل قبول بود.

 

استاندار لرستان افزود: لرستان در ردیف استانهایی قرار دارد که جمعیت روستایی آن بالاتر از میانگین کشوری می باشد و در دوره هشت ساله دولت تدبیر و امید اقدامات ارزشمندی در روستاهای آن انجام گرفته است . 

 

وی در ادامه با بیان رشد قابل قبول خدمات به روستاها در دولت تدبیر و امید، بیان کرد: در حوزه گازرسانی به روستاهای استان تا قبل از دولت تدبیر و امید تعداد ۳۷۵ روستا از نعمت گاز بهره مند بوده اند که در دولت حاضر این عدد به ۱۸۸۱ روستا یعنی ۵ برابر رسیده است .

 

خادمی خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید ۱۲۶۰ روستای استان از اینترنت بهره مند شده اند که تا پیش از آن هیچ روستایی در لرستان از اینترنت برخوردار نبود .

 

وی طرح های هادی اجرا شده در روستاها را از اقدامات ارزشمند دولت یاد نمود و تصریح کرد: طرح های هادی اجرا شده در دوره دولت قبلی تعداد ۳۲۲ روستا بود که این عدد به ۸۱۱ روستا در دولت کنونی ارتقاء یافته است .

 

خادمی افزایش ۳ برابری تعداد کتابخانه های عمومی روستایی استان از ۴ واحد به ۱۳ واحد در دولت تدبیر و امید را به عنوان یک اقدام مهم تلقی کرد و ادامه داد: در بحث مدارس شبانه روزی روستایی نیز از تعداد ۱۳ مدرسه در دولت قبل به ۹۱ مدرسه شبانه روزی در دولت کنونی رسیده ایم که این عدد به معنی هفت برابر شدن تعداد مدارس شبانه روزی روستایی استان است .

 

استاندار لرستان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه ارائه خدمات به روستاها گفت: باید در نظر داشت که روستاها در ابتدا از امکانات مناسبی بهره مند نبوده‌اند و هنوز هم کمبودهای بسیاری وجود دارد که لازم است با کار فراوان حق قانونی روستاییان در دسترسی به خدمات ادا شود .

کد خبر 1051970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha