رتبه برتر عکاس کانون فرهنگی امام زمان(عج) در سوگواره عاشورایی هیات هنر

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج)آران و بیدگل از کسب رتبه برتر عکاس و عضو فعال این کانون در بخش عکاسی نهمین سوگواره عاشورایی هیات هنر خبر داد.

حسن سعدآبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: «مجتبی فائض آرانی» عضو فعال کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) و عکاس پایگاه خبری فرهنگی طاووس بهشت از مجموعه های وابسته به این کانون فرهنگی هنری رتبه برتر «بخش عکاسی» نهمین سوگواره عاشورایی هیات هنر را کسب کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل افزود: در این سوگواره فرهنگی هنری مجموعه عکس های امیرمسعود عرب شاهی، علی ابک، مهدی طاهری، محمد آهنگر، محمد مهیمنی، مجتبی فایض آرانی، مینا نوعی، فائزه کابلی، سیدجواد میرحسینی، پوریا ترابی به عنوان نفرات اول تا دهم انتخاب شدند.

 

سعدآبادی خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش دبیرخانه نهمین سوگواره عاشورایی هیات هنر  در مجموع سه هزار و ۶۵۲ اثر به دبیرخانه این سوگواره ارسال شد که پس از بررسی اولیه ۶۶۳ اثر مورد داوری نهایی قرار گرفت. در جلسه داوری ۱۴۲ اثر منتخب انتخاب شده که شامل ۱۰ مجموعه عکس و ۴۵ تک عکس است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل افزود: مراسم اختتامیه این سوگواره قرار بود به صورت حضوری برگزار شود که به دلیل شرایط کرونا و محدویت و ممنوعیت ها نفرات برتر به صورت مجازی اعلام و هدایای برگزیدگان به حساب آن ها واریز شد.

 

پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی طاووس بهشت از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را تحت نظر کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آغاز کرد و یکی از باسابقه ترین پایگاه های اطلاع رسانی در سطح شهرستان آران وبیدگل است.

کد خبر 1051984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha