کانون های مساجد بهترین مرکز فرماندهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

سمیزاری گفت: کانون ها در مساجد بهترین مرکز فرماندهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند که با حضور نوجوانان و جوانان مدیریت بسیار ارزشمندی در این حوزه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «محمد سیمزاری» امروز (9 اردیبهشت ماه) در جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: تدبیر بسیار خوبی در تشکیل کانون ها در مساجد صورت گرفته و امروز شاهد موفقیت این مرکز فرهنگی در مساجد محلات هستیم.

 

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل تصریح کرد: کانون ها در مساجد بهترین مرکز فرماندهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند که با حضور نوجوانان و جوانان مدیریت بسیار ارزشمندی در این حوزه دارند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: همچنان که مقام معظم رهبری تاکید های بسیاری در زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی و مسجد تراز اسلامی داشتند امروز با موفقیت های کانون ها در مساجد این امر محقق شده است.

 

سمیزاری اضافه کرد: مساجد باید مرجعی برای ترویج تربیت دینی در بین اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان باشد و یک مرکز ثقل برای ایجاد اصلاح تربیتی بیان شده در کلام خداوند متعال در قرآن کریم شود.

 

وی اعلام داشت: مسائل فرهنگی در مساجد به حساسیت ویژه و خاص دنبال می شود و باید با برنامه ریزی دقیق تلاش کنیم تا برنامه های متناسب با نیاز جامعه و اهل تدین اجرایی شود.

 

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل افزود: از دیر باز مساجد نقش مهمی در تربیت دینی نوجوانان و جوانان داشته و برنامه های فرهنگی کانون های مساجد نیز باید در این راستا پی ریزی شود.

 

سمیزاری عنوان کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات به ویژه در حوزه فرهنگی و تهاجم فرهنگی نقش آفرینی مساجد است.

کد خبر 1051985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha