طبیعت، مقصد آب‌های سطحی شهرک صنعتی گلپایگان شد

مشکل چندین ساله آب های سطحی شهرک صنعتی گلپایگان ، پس از دو سال تلاش و با احداث ۶۴ متر پل به طرف طبیعت هدایت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، آبهای سطحی در شهرک صنعتی گلپایگان، پس از دو سال تلاش و با صرف هزینه دو میلیارد تومانی به طرف طبیعت هدایت شد.


«حسین یارمحمدیان» در حاشیه بازدید از پروژه دفع آب های سطحی شهرک صنعتی گلپایگان در جاده گلپایگان به خوانسار و در جمع خبرنگاران گفت: مساله دفع آب های سطحی شهرک صنعتی گلپایگان، مشکلی چند ساله بود که با کمک‌ منابع خارج شهرستان برطرف شد.


فرماندار گلپایگان هزینه اجرای پروژه دفع آب های سطحی شهرک صنعتی را دو میلیارد تومان بیان کرد و افزود: این پروژه که به صورت مشترک توسط شرکت شهرک های استان و اداره راهداری حمل و نقل جاده ای اجرا شد، ۶۴ متر پل در مسیر جاده خوانسار به گلپایگان شکل گرفت و این مشکل چند ساله شهر ستان را حل کرد.


وی میزان مشارکت شرکت شهرک های استان و اداره راهداری در این طرح را هر کدام  با حدود ۵۰ درصد ذکر کرد. 

پساب صنعتی نیست

در ادامه «محمد فیضی»  با تاکید ببر اینکه آب‌های سطحی شهرک صنعتی حاصل از از آب باران و سیلاب های فصلی است و پساب کارخانجات صنعتی گلپایگان نیست ، گفت: این پروژه آب های سطحی را که در معابر شهرک صنعتی جاری می شود، جمع آوری می کند و به طرف روخانه جاری در روستای وانشان هدایت می کند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گلپایگان مدت زمان انجام این پروژه را که با احداث جاده و پل و مسیرهای فرعی همراه بود را دو سال بیان کرد./

کد خبر 1052011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha