آزادشهر در مواسات و همدلی در گلستان خوش درخشید

حجت الاسلام شهابی گفت: شهرستان آزادشهر در استان گلستان در امر مواسات و همدلی خوش درخشید و شاهد اقدامات خوبی از سوی خیران و موسسات خیریه در این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عین الله شهابی» عصر امروز (پنجشنبه 9 اردیبهشت) در حاشیه مراسم مواسات و همدلی که به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه های شهرستان ازادشهر برگزار شده بود، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آیات قرآن اگر دقت کنیم می بینیم که جای جای قرآن کریم در خصوص انفاق و ایثار صحبت می کند و خداوند در قرآن کریم  تاکید دارد که مردم نسبت به همنوع توجه ویژه داشته باشند.

 

امام جمعه آزادشهر  ادامه داد: در ابتدای ماه مبارک رمضان مقام معظم رهبری در سخنان گوهر بار خود به مواسات و همدلی تاکید فراوانی داشتند و این مهم زمینه ای برای اقدامات خیرخواهانه و کمک های مومنانه گسترده در کشور شد.

 

حجت الاسلام شهابی یادآور شد: در این مسیر شهرستان  آزادشهر در امر مواسات و همدلی خوش درخشیدند و در اکثر روزها شاهد آن هستیم که از سوی گروه های  خیریه و خیران بسته های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی افزود: انتظار ما از مردم توجه بیشتر به رزمایش مواسات و همدلی است و این رزمایش ها زیباتر و بزرگتر برگزار شود تا در این ماه پر خیر و برکت سفره هیچ مومنی خالی نباشد و مشکلات معیشتی جامعه کاهش یابد.

کد خبر 1052038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha