توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در آزادشهر

سلطعانعلی گفت: ۳۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و همدلی به مناسبت میلاد کریم اهل البیت امام حسن مجتبی (علیه السلام) در آزادشهر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «فاطمه سلطانعلی» عصر امروز (پنجشنبه 9 اردیبهشت) در حاشیه مراسم مواسات و همدلی که به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه های شهرستان آزادشهر برگزار شده بود، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری در سال 1400 موسسه خیریه آبشار عاطفه ها برای  نخستین بار رزمایش مواسات و همدلی را برگزار کرد.

 

مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه های شهرستان آزادشهر ادامه داد: این رزمایش به مناسبت میلاد کریم اهل البیت امام حسن مجتبی (علیه السلام) در نظر گرفته شده است.

 

سلطانعلی یادآور شد: در این رزمایش 300 بسته معیشتی به ارزش  بالغ بر 300 هزار تومان تدارک دیده شد و سرجمع برای تهیه این بسته های معیشتی 100 میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی افزود: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی و سویا، شکر، قند و دیگر اقلام مورد نیاز خانواده ها است.

 

مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه های شهرستان آزادشهر  ابراز داشت: در سال گذشته موسسه خیریه آبشار عاطفه های شهرستان آزادشهر هفت رزمایش مواسات و همدلی را برگزار کرد و تلاش کردیم که در این ایام کرونایی بار مشکلات اقتصادی اقشار آسیب دیده و ضعیف جامعه را با این اقدام کاهش دهیم.

 

کد خبر 1052041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha