توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در فاضل آباد/ مرکز نیکوکاری روستای برفتان افتتاح شد

زمانی گفت: فردا (جمعه ۱۰ اردیبهشت) با هماهنگی مرکز نیکوکاری، امام جمعه، بسیج، خیران و غیره یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان فاضل آباد توزیع می شود.

«محمدرضا زمانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند وقتی مردم خود را در رفع گرفتاری مستمندان و فقرا و ضعفا سهیم بدانند کارها اصلاح می شود.

 

مدیرکمیته امداد فاضل آباد  ادامه داد: فلسفه وجودی ماه مبارک رمضان دستگیری از نیازمندان است و به لحاظ معنوی، اجتماعی و فرهنگی این ماه کارکرد بیشتری نسبت به ماه های دیگر دارد و کمک به همنوع با انسجام اجتماعی بیشتری به خود می گیرد.

 

زمانی خاطرنشان کرد: با دو پویش«ایران همدل» در قالب اطعام مهدی افطاری ساده، تهیه سبد غذایی و توزیع غذای گرم و پویش «ایران مهربان» در قالب جذب حامی برای ایتام و محسنین و با شعار «هیچ یتمی بدون حامی نباشد» به استقبال برنامه های ماه مبارک رمضان رفتیم.

 

وی یادآور شد: با همدلی که در مردم شهر فاضل آباد و بخش کمالان داشتند و همچنین سخنان گوهربار مقام معظم رهبری در حوزه مواسات اقدامات خوبی را شاهد هستیم، سال گذشته نیز با کمک مردم، بسیج، اصناف، دهیاران، بخشداری و امام جمعه شهر فاضل آباد اقدامات خوبی در راستای مواسات صورت گرفت  و این اقدامات در ماه مبارک رمضان سالجاری نیز تداوم دارد.

 

مدیرکمیته امداد فاضل آباد ابراز داشت: درصدد هستیم با همکاری مراکز نیکوکاری بیش از یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شده است و فردا نیز مراسمی در مصلی نماز جمعه با همکاری موسسه نیکوکاری، امام جمعه و غیره خواهیم داشت که این بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع شود.

 

زمانی بیان کرد: خیران با پرداخت ماهیانه حداقل 10 هزار تومان می توانند حمایت معنوی از ایتام را برعهده بگیرند و به این منظور می توانند شماره یک را به سامانه 3000333317 ارسال کنند و همچنین با ارسال عدد دو به این سرشماره می توانند در طرح «ایران همدل» همکاری کنند.

 

وی بابیان اینکه شمار حساب 6037997950028929 نیز به منظور دریافت کمک های نقدی خیران در نظر گرفته شده است،  گفت: مرکز نیکوکاری در روستای برفتان نیز امروز افتتاح شد.

 

کد خبر 1052046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha