توزیع ۶۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۵ میلیون تومان در حاشیه شهر همدان

حجت الاسلام نامور گفت: در راستای کمک به اقشار ضعیف جامعه ۶۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۵ میلیون تومان بین خانواده های نیازمند حاشیه شهر همدان توزیع شد.

حجت الاسلام «حمیدرضا نامور» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده در راستای کمک به اقشار ضعیف جامعه پس از شیوع کرونا گفت: پس از سخنان  مقام معظم رهبری درباره کمک های مواسات برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در دستور کار قرار گرفت.

 

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی بنیاد غدیر همدان افزود: از شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) 60 بسته معیشتی به ارزش 25 میلیون تومان با همت بنیاد غدیر، بنیاد مهدویت و همکاری دار الایتام تهیه و در حال توزیع در منطقه حاشیه شهر همدان است.

 

وی به  لزوم حفظ کرامت خانواده‌های نیازمند تاکید کرد و گفت: در این بسته‌های حمایتی اقلام مورد نیاز در نظر گرفته شده است و سعی شده است مایحتاج و ملزومات اساسی تهیه شود و جامعه هدف نیز شناسایی و پس از تهیه این بسته‌های حمایتی در اختیار آنان قرار داده می‌شود.

 

حجت الاسلام  نامور گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای نیکوکاری و نوع‌دوستی است، مسلمانان در این هنگام در پرتو سفارش‌های دین و قرآن، آموزه‌ها و مفاهیم الهی به یاری مستمندان و نیازمندان پرداخته و انفاق و بخشش می‌کنند تا در این ماه پر برکت از فضائل فراوانی که خداوند متعال به بندگان خود عنایت می‌کند بهره‌مند شده و نتیجه روحی و معنوی کارهای خیر خود را در دنیا و آخرت برداشت کنند.

 

 

وی اظهار داشت:  «ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی است و یکی از بهترین راه‌ها برای خودسازی گذشت و فداکاری و انفاق در راه خداوند است، اگر خود را موظف به همراهی، احسان، نیکی و رعایت انصاف بدانیم خداوند نیز برکات خود را بر ما نازل خواهد کرد.».

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1052069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha