اطلس شهر مسیرهای زندگی سالم را نمایان می کند

نوروزی با اشاره به روزنمایی از اطلس شهر گفت: این مجموعه کتاب مسیرها و باید و نبایدهای زندگی سالم را نمایان می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «قدرت الله نوروزی» در ویژه برنامه یک شهر ضیافت و آزادی زندانیان جرایئم غیرعمد اصفهان به مسیرها و آسیب هایی که موجب زندانی شدن افراد می شود اشاره کرد و اظهارداشت: باید این مسیرها شناسایی و راه های یپشگیری از آن عملیاتی شود.

 

شهردار اصفهان با اشاره به روزنمایی از اطلس شهر گفت: این مجموعه کتاب مسیرها و باید و نبایدهای زندگی سالم را نمایان می کند تا مردم بهترین ها را انتخاب کنند و البته بررسی ظرفیت ها و آسیب های هر منطقه و توجه به رفع آن ها نیز مورد توجه است.

 

وی ادامه داد: اطلس شهر در قالب 6 عنوان و 90 برنامه تدوین شده که بررسی وضعیت مختلف اجتماعی هر منقه شامل اعتیاد به مواد مخدر، وضعیت زنان، مشارکت مردم، آسیب شناسی و کمک به توسعه سلامت و مواردی از این قبیل را بررسی می کند.

 

نوروزی با بیان اینکه شناخت واقعیت ها و برنامه ریزی برای کمک به رفع نیاز لازم است، خاطرنشان کرد: آزادی از حقوق هر شهروندی محسوب می شود اما در برخی از مواقع انسان با همین حق خود موجب بروز مشکلاتی برای خودش و دیگران شده است.

 

وی ادامه داد: نظم اجتماعی یکی از ضروریات جامعه است که تدوین حد وسط بین آزادی و برقراری نظم اجتماعی لازم تا اینکه بدرفتاری و شرایط برای زندگی بد نشود.

 

شهردار اصفهان تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را مهم بیان کرد و خاطرنشان ساخت: برنامه ریزی برای جلوگیری از ورود به زندان و بند نیز اهمیت دارد که در این خصوص نیازمند ایجاد جریان کارآمد هستیم.

کد خبر 1052136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha