ساده سازی معنای دعای افتتاح و پویش روزه اولی ها شاخص برنامه های بنیاد مهدویت البرز است

امدادی با اشاره به اهمیت ساده سازی معنای دعای افتتاح در ماه مبارک رمضان گفت: ساده سازی معنای دعای افتتاح و پویش روزه اولی ها محور اصلی برنامه های بنیاد مهدویت البرز است.

« علی امدادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های بنیاد مهدویت به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: ساده سازی معنای دعای افتتاح و پویش روزه اولی ها محور اصلی برنامه های بنیاد مهدویت البرز است.

 

معاونت فرهنگی بنیاد مهدویت استان البرز افزود: شرایط کرونا ویژه برنامه های فرهنگی بنیاد مهدویت استان البرز را به سمت فضای مجازی سوق داد به همین منظور در ماه مبارک رمضان با هشتک « صاحب شب های عاشقی» برنامه های این بنیاد برپا می شود.

 

وی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی هدفمند به منظور رشد و تبیین معارف انتظار و مهدویت در میان نوجوانان و جوانان بیان کرد: توجه به معارف عالی ماه مبارک رمضان در قالب توجه به وصیت نامه شهداء با عنوان « سخن آشنا» همچنین برپایی مسابقه عکس نوشته مهدوی از سخنان علما از جمله اقدامات ماه رمضان است.

 

برپایی پویش روزه اولی ها

 

امدادی اظهار کرد: از جمله برنامه های بنیاد مهدویت استان البرز ویژه ماه مبارک رمضان برپایی پویش روزه اولی ها است که برای این منظور دختران و پسرانی که سال جاری به سن تکلیف رسیده اند و مکلف به روزه هستند در این آئین شرکت می کنند.

 

معاونت فرهنگی بنیاد مهدویت استان البرز افزود: در جریان این پویش، روزه اولی ها می توانند با ارسال فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه ای با عنوان من هم از سال جاری یک مهدی یاور مکلف هستم، نقاشی با موضوع ارتباط ماه رمضان و حضرت مهدی(عج)، محفل انس با قرآن کریم همراه خانواده، داستان کوتاه با موضوع زمانی که روزه گرفتم، ادعیه خوانی پس از نمازهای ماه مبارک رمضان و ارسال عکس، صوت و یا فیلم یک دقیقه ای از خود در حال خواندن ادعیه در این پویش شرکت کنند. 

 

کد خبر 1052154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha