تمامی استانداردها در تولید ماسک  رعایت می شود

فاضل گفت: تمامی استانداردها در تولید ماسک در هفت کارخانه استان گلستان رعایت می شود و واحد تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو بر آن نظارت دارد.

«عبدالرضا فاضل» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: درخواست داریم مردم در ماه مبارک رمضان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و اگر می خواهیم شرایط به سمتی برود که شاهد کاهش بار بستری بیماران کرونایی باشیم باید این مهم رقم بخورد.

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در خصوص شایعه های فضای مجازی از عدم رعایت استاندارد در تولید ماسک و همچنین ماجرای کلیپ ماسک های چینی آلوده در کشور گفت: تمامی استانداردها در تولید ماسک در هفت کارخانه استان گلستان رعایت می شود و واحد تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو بر آن نظارت دارد.

 

 

فاضل بیان کرد: بعید می دانم چنین موضوعی صحت داشته باشد و تنها در یک مورد شبهاتی در  استاندارد ماسک های پنج لایه مطرح بود که آن شرکت دانش بنیان با نظرات کارشناسی به شهبات به کارشناسان غذا و دارو و مسئولان استانی پاسخ داد.

 

 

وی گفت: همه استانداردها در تولید ماسک رعایت می شود و همکاران ما بازدید میدانی دارند و از هفت کارخانه تولیدی ماسک به صورت مستمر بازدید می شود.

کد خبر 1052193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha