رفع مشکل اشتغال مردم بخش یانه سر بهشهر در دستور کار گروه جهادی علمدار

خبرگزاری رحیمی، گروه جهادی علمدار استان مازندران را یادگار شهید مدافع حرم«محمدبلباسی» معرفی کرد و گفت: این گروه جهادی تاکنون ۳۰ پروژه عمرانی را در روستاهای بخش یانه سر بهشهر به سرانجام رساند و در تلاش رفع مشکلات اشتغال مردم این منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «رحیمی» امروز(10اردیبهشت) در آئین افتتاح پروژه انتقال آب سالم  به طول سه و نیم کیلومتر برای ۲۰۰ خانوار روستاهای پچت و شیخ محله بخش یانه سر شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه همراه شدن با مردم و رفع مشکلاتشان جای تقدیر دارد، بیان کرد: اهالی این‌ منطقه همت بالا و دلی باصفا دارند تا جایی که کار اصلی پروژه را این مردم انجام دادند، شوراهای این روستاها زحمات فراوانی کشیدند‌.

 

مسئول قرارگاه جهادی علمدار استان مازندران با اشاره به اینکه شهید محمد بلباسی ایده تشکیل مجموعه جهادی را ارائه داد، افزود: باعث و بانی چنین جریاناتی و کار جهادی در مجموعه علمدار کسی بود که مزد زحمات و تلاش‌های خود را در منطقه نبرد با تکفیری‌ها در منطقه سوریه مظلومانه گرفت و به شهادت رسید، شهید بلباسی این بچه‌ها را در مجموعه جهادی علمدار دور هم جمع کرد.

 

رحیمی یادآور شد: امسال ده  سال از تشکیل این مجموعه می گذرد که شاهد برکات خدمات این گروه به مناطق محروم استان‌های دیگر و مازندران هستیم و تاکنون بالغ بر ۳۰ پروژه عمرانی اعم از؛ ساخت ۱۵ خانه محروم، مساجد، حسینیه، پروژه‌های آب‌رسانی، ساخت ۴ مدرسه و ۴ مسجد، و این پروژه به طول ۴ کیلومتر با همت اهالی ظرف مدت کمتر از ۴۰ روز توسط این بچه‌ها به بهره‌برداری رسید و امروز شاهدیم که آب شرب سالم به دست مردم رسید.

 

قرارگاه جهادی علمدار استان مازندران اضافه کرد: برنامه های بعدی ما در ابتدای سال ۱۴۰۰، پیگیری جدی بحث اشتغال و آب‌رسانی است، حق این مردم بیش از این‌ها است باید از امکانات بهره ببرند که متاسفانه به‌خاطر کوتاهی و غفلت برخی از مسئولان به مناطق محروم مردم از یک سری از امکانات اولیه محروم هستند، این گره را اول خود مردم می‌توانند باز کنند.

 

وی تاکید کرد: در روزهای تاثیرگذار مردم با انتخاب درست خودشان می‌توانند باعث ایجاد حرکتی شوند تا آینده فرزندان تضمین شود، شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح مهم است، در بزنگاه کاری کنید که به نفع جامعه و مملکت باشد‌.

کد خبر 1052219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha