« سالار» میهمان مخاطبان شبکه استانی اشراق در شبهای قدر

کار تولید مینی سریال با عنوان «سالار» در صداوسیمای مرکز زنجان به اتمام رسید و در شب های قدر میهمان مخاطبان شبکه استانی اشراق خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، کار تولید مینی سریال با عنوان «سالار» در صداوسیمای مرکز زنجان به اتمام رسید و در شب های قدر میهمان مخاطبان شبکه استانی اشراق خواهد بود.

 

این سریال در 5 قسمت 40 دقیقه در راستای پویش زنجان همدل که با ابتکار صداوسیمای استان اجرا می شود ، تولید شده است و تلاش دارد فرهنگ حسنه کمک و یاری برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد و آثار و برکات ارزشمند این امر خداپسندانه در سطح جامعه به نمایش درآورد .

 

داستان این سریال مربوط به شخصی به نام سالار است که گذشته تاریکی داشته و پس از آزادی از زندان تلاش دارد گذشته خود را جبران کرده و تبدیل به انسان وارسته ای شود .

 

این سریال 5 قسمتی قرار است در شبهای قدر از شبکه استانی پخش شود ؛ در این سریال به زبان ترکی می باشد از بازیگران و عوامل بومی بهره گیری شده است .

 

تهیه کننده و کارگردان این سریال حمیدرضا پارسه ، تصویربردار سعید حسنی بوده و از جمله بازیگران آن می توان به رضامهدیون، فرهاد عندلیبی، رضا یاوری و مینا عبادی اشاره کرد .

کد خبر 1052275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha