آزادی ۲۱۳ زندانی جرائم غیرعمد در قزوین با کمک خیران

حجت الاسلام قدرتی از آزادی ۲۱۳ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیران در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین، حجت الاسلام «نورالله قدرتی» بیان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت است تا هر شخصی در انجام اقدامات خیرخواهانه و همچنین در احسان و نیکی تلاش کند تا از دیگران سبقت بگیرد و از ثواب احسان و نیکی بهره مند شود و مورد محبت الهی قرار گیرد.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: امسال هم مثل هر سال از اول ماه مبارک رمضان کاروان احسان و نیکوکاری حرکت کرده است و آنچه که مهم است شرکت در این کاروان نیکوکاری است و مقدار مبلغ کمک مهم نیست.

 

وی اعلام کرد: تحت هیچ شرایطی نباید خانواده های زندانیانی که به لحاظ مالی در گرفتاری هستند را فراموش کرد و به هر بهانه ای باید در حد توان به آنها کمک کرد.

 

حجت الاسلام قدرتی تصریح کرد: یکی از مصادیق کمک به محرومان کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی است و در این خصوص باید با به کارگیری ظرفیت مجموعه های مختلف اقدامات اثرگذاری را به انجام رساند.

 

وی با اشاره به اینکه بزرگترین خیرین خود طلبکاران هستند، گفت: از سال گذشته تا ابتدای ماه مبارک رمضان امسال برای آزادسازی 213 نفر از مددجویان جرائم غیرعمد که 9 نفر آنان زن بودند، حدود مبلغ 50 میلیارد تومان نیاز بود که 50 درصد از این مبلغ را خود طلبکاران گذشت کردند.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: در کنار کمک به مدجویان جرائم غیرعمد، خیران مددجویانی را هم که به عمد مرتکب جرمی شده اند ولی از افتادگان و کم برخورداران بوده و در جریان اجرای حکم و تحمل مجازات اصلاح شده و مورد تائید مراجع قانونی و دستگاه قضایی هستند را هم مورد حمایت قرار دهند و در خصوص رد مال با مراجعه به دادستان ها و مسئولان قضایی حوزه های قضایی در حد توان کمک کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: اميدواريم هر سال بيشتر از قبل شاهد شكوفايي اين كار خداپسندانه و نوع دوستانه باشيم تا هم مددجویان را به آغوش گرم خانواده بازگردانيم و از طرفي ديگر هم حق اولياي دم و طلبكاران را بتوانيم پرداخت كنيم تا آنها هم از مشكلات مالی رهايی يابند.

 

کد خبر 1052297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha