تشدید مبارزه با سارقان و جمع آوری معتادان پرخطر در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با سارقان و جمع آوری معتادان پرخطر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، سرهنگ«جمال موسوی» صبح روز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار  کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق جرم خیز، تشدید مبارزه با سارقان، جمع آوری معتادان پر خطر و مزاحمان خیابانی در سطح شهرستان ایلام اجرا شد.


وی افزود: ماموران با انجام اقدامات انتظامی و اطلاعاتی در اجرای این طرح 8 سارق را دستگیر و 11فقره انواع سرقت کشف و 6 نفر معتاد پر خطر را جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل و مقداری موادمخدر و آلات استعمال موادمخدر کشف کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ادامه داد: در ادامه این طرح 28دستگاه خودرو  و موتورسیکلت متخلف متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

 

وي نقش مردم را در کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی مهم ارزیابی کرد و افزود: اولویت کار پلیس ،پيشگيري از جرائم است و ضرورت دارد مردم نيز در تعامل با پليس به اين مهم توجه كرده و به توصيه‌هاي پيشگيرانه پليس عمل كنند.

 

سرهنگ موسوی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه جرائم و ناهنجاری های اجتماعی، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

کد خبر 1052300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha