اجرای طرح «همای رحمت» در ماه رمضان به همت کانون قرآن و عترت منصورآباد

اخوت از اجرای طرح «همای رحمت» برای یازدهمین سال پیاپی در منصورآباد به همت کانون قرآن و عترت مسجد امام خمینی(ره) خبر داد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: برای یازدهمین سال پیاپی، طرح «همای رحمت» در ماه مبارک رمضان به همت کانون قرآن و عترت مسجد امام خمینی(ره) در روستای منصورآباد اجرا می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس اضافه کرد: در این طرح تعداد ۵۰ سبد کالا که شامل برنج، روغن، لوبیا، ماکارونی، سویا، رب‌گوجه و نمک بوده به مدیریت امیرحسین کامگارزاده بین ایتام و مؤمنین نیازمند توزیع شد که ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان بوده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: پخت غذای گرم در شب‌های قدر و توزیع بین اهالی روستا با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از دیگر اقدامات این کانون فرهنگی هنری در ماه مبارک رمضان است.

 

اخوت با اشاره به این طرح افزود: طرح «همای رحمت» هر سال به مناسبت ماه مبارک رمضان با هدف تأمین بخشی از اقلام غذایی و‌ جیره خشک خانوارهای نیازمند که تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی و خیریه نیستند، اجرا می‌شود. سال گذشته و امسال هم با توجه به شرایطی که کرونا در زمینه معیشت و اقتصاد خانوارها به وجود آورده، این طرح با جدیت بیشتر و با تمرکز بر جامعه هدفی که معیشتشان به ویژه به علت شرایط کرونا تحت تأثیر قرار گرفته است، اجرا شده و می‌شود.

کد خبر 1052301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha