کرونا جان ۲۰شهروند دهلرانی را گرفت

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: متاسفانه در یک ماه گذشته کرونا جان ۲۰شهروند دهلرانی را گرفته است که در مجموع ۶۴نفر از ابتدای کرونا تاکنون در این شهرستان فوت کرده اند.

«عبدالصاحب شریفی» در گفت گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: از ابتدای کرونا تا امروز ۴ هزار  ۹۰۰ نمونه تست رپید و pcr  از شهروندان گرفته شده است که از این میزان ۲ هزارو 700نفر مثبت بودند.

 

وی تصریح کرد: از ابتدای  سال جاری تاکنون بیش 235نفر در بیمارستان شهدای دهلران بستری شدند که از این تعداد 45نفر به صورت بستری سرپایی بودند.

 

سرپرست شبکه بهداشت دهلران ضمن تشکر از همراهی کسبه، بازاریان ومردم با ستاد کرونا، افزود: شهروندان تا زمان فراهم شدن واکسناسیون عمومی  در همچنان دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

دبیر ستاد کرونا شهرستان دهلران یادآور شد: انتظار می رود کسبه و بازاریان همچنان همکاری لازم را با ستاد کرونا شهرستان داشته باشند تا شاهد کاهش مبتلایان در شهرستان باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: کادر درمان و کارشناسان شبکه بهداشت به صورت شبانه روزی در راستای بیماریابی و مشاوره و نظارت بر اماکن عمومی در دستور کار خود دارند چرا که سلامت عمومی جامعه در اولویت کاری مجموعه همکاران ما است.

 

شریفی یادآور شد: با توجه به اینکه شب های قدر  را در پیش رور داریم انتظار می رود مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسمات حاضر شوند.

کد خبر 1052325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha