توزیع ۶۰۰ پرس غذای نذری در بین خانواده های نیازمند در قزوین

هاشمی از توزیع ۶۰۰ پرس غذای نذری در بین خانواده های نیازمند در قزوین توسط کانون فرهنگی هنری شهید بابایی خبر داد.

«امید هاشمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین بیان کرد: یکی از فعالیت هایی که در ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی هنری شهید بابایی مورد توجه است، کمک به خانواده های نیازمند است.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بابایی قزوین ادامه داد: با توجه به این رویکرد طی روزهای اخیر کمک هایی را به این خانواده های نیازمند داشتیم به طوری که با کمک خیران ۶۰۰ پرس غذای نذری در بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی عنوان کرد: اقدام دیگر ما تهیه و توزیع ۲ هزار پرس آش نذری بود که در کانون شهید بابایی در محله باغ نشاط قزوین انجام و در بین ساکنان این محله توزیع شد.

 

هاشمی در ادامه اعلام کرد: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و برای دومین سال متوالی فراخوانی برای تهیه کیک داشتیم که با مشارکت خوب مردم خیر و نیکوکار این کیک ها به همراه ۱۰۰ بسته غذایی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: البته در انجام این فعالیت ها از اعضای پایگاه امامت و حوزه حضرت ولیعصر کمک گرفته شده و این مجموعه ها هم ما را یاری کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بابایی قزوین گفت: همچنین با کمک خیران در ۲ نوبت نان صلواتی هم در محله توزیع شد.

 

وی یادآور شد: امیدواریم با کمک خیران بتوانیم در روزهای آتی هم اقدامات مختلفی را در راستای کمک به خانواده های نیازمند داشته باشیم.

 

کد خبر 1052334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha