ایجاد رواق نور موجب پیشرفت در مباحث قرآنی می شود

چشمه نوشی، گفت: ایجاد رواق نور در کانون باعث رشد و پیشرفت جوانان و نوجوانان شده است .

مهدی چشمه نوشی، مدیر کانون خاتم الرسول(ص) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با شیوع ویروس کرونا و تشدید آن  برنامه های رواق نور در این کانون که شامل روان خوانی ، تلاوت قرآن، جز خوانی و ترتیل که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در طرح ایران قوی برنامه های مختلفی با حضور جوانان کانون اجرا شد تا در رقابتی سالم خود را بسنجیم.

 

مدیر کانون خاتم الرسول(ص) افزود: رواق کتاب در کانون و کتابخانه مسجد تشکیل شده است  و در راستای توسعه فرهنگ مطالعه جوانان و نمازگزاران کتاب ها را به امانت ببرند.

 

چشمه نوشی اظهار کرد: در ایام و اعیاد مذهبی مانند ولادت ها مراسم پخت و توزیع غذای نذری در کانون اجرا می شود همچنین در ایام ماه مبارک رمضان و ماه محرم مراسم زیارت عاشورا و سینه زنی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی  تصریح کرد:فعالیت های کانون تاثیرات زیادی بر اعضا  کانو داشته ،بطوری که جوانان زیادی جذب مسجد و کانون شدند بخصوص هنگام نماز جوانان سالم و صالح در مراسم نماز جماعت حضور پیدا می کنند.

 

مدیر کانون خاتم الرسول(ص) در پایان گفت: به علت شیوع ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت مردم و خانواده ها تا کنون چندین مرحله ضد عفونی را انجام دادیم و ماسک توزیع کردیم.

 

 

 

 

کد خبر 1052359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha