۷۰ معلم نمونه و مدیران جهادگر در عرصه کرونا تجلیل می‌شوند

بالو با اشاره به تجلیل از ۷۰ معلم نمونه استانی، شهرستانی و مدیران جهادگر در عرصه کرونا گفت: در این راستا ۶ معلم نمونه استانی، ۴۴ معلم نمونه شهرستانی و ۲۰ مدیر جهادگر در عرصه مقابله با کرونا تجلیل خواهند شد.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت بزرگداشت هفته معلم اظهار کرد: با ارزیابی صورت گرفته و بر اساس معیارهای و ضوابط تعریف‌شده معلمان نمونه استانی و شهرستانی انتخاب و طی هفته معلم تقدیر می‌شوند.

 

مدیر آموزش و پروش صومعه‌سرا با اشاره به تجلیل از 70 معلم نمونه استانی، شهرستانی و مدیران جهادگر در عرصه کرونا افزود: در این راستا 6 معلم نمونه استانی، 44 معلم نمونه شهرستانی و 20 مدیر جهادگر در عرصه مقابله با کرونا تجلیل خواهند شد.

 

وی دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و خانواده فرهنگیان متوفی در جریان ابتلا به کرونا را از دیگر برنامه‌های ایام هفته معلم برشمرد و گفت: با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی غبارروبی مزار شهدای شهرستان انجام خواهد شد.

 

بالو تصریح کرد: خدماتی که معلمان در این ایام سخت در ارائه برنامه‌های آموزشی انجام می‌دهند، جای قدردانی دارد چرا که برخی از همکاران ما راه روستایی زیادی را طی می‌کنند تا در فضای آزاد و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تدریس دانش‌آموزان را انجام دهند.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: با تشکیل ستاد بزرگداشت مقام معلم تمام برنامه ریزی‌ها در راستای تکریم هرچه بیشتر معلمان و برگزاری مطلوب آیین‌های تجلیل و گرامیداشت هفته معلم انجام گرفته است.

 

کد خبر 1052364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha