مراسم احیای شب های قدر در امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود برگزار می‌شود

خادم افتخاری و رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: مراسم احیای شب های قدر با محدودیت و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) این شهر برگزار می شود.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم احیای شب های قدر به صورت محدود و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و با هدف سیراب کردن دل ها نه همچون شب های قدر سال های قبل بلکه به اندازه محروم نماندن از کسب فیوضات معنوی آن در صحن مطهر امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود برگزار می شود.

 

خادم افتخاری و رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود تصریح کرد: این مراسم معنوی با مشارکت و همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه، هیئت امنا و کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) این شهر از ساعت 12 شب شروع می شود و به صورت متفاوت از سال های قبل و با عده ای معدود برگزار می شود.

 

وی افزود: هر چند شیوع بیماری کرونا، در شب های قدر امسال برای مومنین روزه دار موجبات سلب فرصت جرعه نوشی همچون سال های قبل از دریای بیکران معارف دینی و اسلامی را فراهم ساخته است، اما به لطف و یاری خداوند متعال و عنایت خاص ائمه اطهار (ع) به ویژه مولای متقیان حضرت امام علی (ع) و تلاش و همت جمعی از شیفتگان اهل بیت (ع)، چشمه زلال معرفت الهی ‌همچنان جوشان هست.

 

اسبری یادآور شد: از عموم اهالی شهر لاهرود درخواست می شود تا با رعایت  کامل شیوه نامه های بهداشتی در این مراسم پرفیض حضور داشته باشند و از کتاب قرآن، مهر، تسبیح و مفاتیح الجنان شخصی استفاده کنند.

کد خبر 1052388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha