توزیع ۸۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان توسط قرارگاه «عمار» مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز

حجت الاسلام حدائق گفت: قرارگاه «عمار» مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع) ۸۰۰ پرس غذای گرم و ۳۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان و محبین اهل بیت (ع) در شیراز توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حمیدرضا حدائق»، امروز (شنبه 11 اردییبهشت) با اشاره به توزیع افطاری و بسته معیشتی توسط قرارگاه «عمار» در نشست مجازی با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) ۸۰۰ پرس غذای گرم و ۳۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان و محبین اهل بیت (ع) در شیراز توزیع شد.

مدیر مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای درک ارزش‌های دینی و معنوی است و باید از فرصت های این ماه استفاده کنیم.

وی با اشاره به فعالیت های قرارگاه «عمار» مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز در بحران کرونا بیان کرد: خدمات مبلغان دینی این قرارگاه و تبلیغ هفتگی آنها در ایام شیوع کرونا تعطیل نشد بلکه به دلیل شرایط کنونی تغییر پیدا کرده است.

مسئول قرارگاه «عمار» ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون با انجام کمک ‌های مومنانه و حضور فعال مومنان ۱۳ هزار بسته معیشتی و هفت هزار پرس غذای گرم به همت خیران و قرارگاه «عمار» بین آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است.

وی اضافه کرد: بیش از ۸۰ هزار قرص نان رایگان توسط طلاب این قرارگاه عمار میان مستمندان و خانواده‌های نیازمند نیز توزیع و مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان وجه نقد به خانواده‌های نیازمند شناسایی شده واریز شده است.

حجت الاسلام حدائق اعلام کرد: ۴۰۰ میلیون وام قرض الحسنه توسط بانک رسالت به واسطه خیران به افراد آسیب دیده از کرونا اعطا شده و با مشارکت خیران و قرارگاه «عمار شیراز»، پنج  سری جهیریه کامل نیز به زوج‌های جوان مناطق محروم اهدا شده است.

وی افزود: با شروع سال تحصیلی ۲۰ دستگاه گوشی هوشمند و تبلت و بیش از ۳۰۰ بسته آموزشی، تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی به دانش‌آموزان کم برخوردار شیراز اهدا شد و۴۰۰ بسته بهداشتی توسط طلاب مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز توزیع شده است.

حجت الاسلام حدائق با اشاره به مشارکت طلاب این حوزه در برنامه تغسیل و تدفین اموات کرونایی و همیاری بیمار در بیمارستان های کرونایی گفت: 15 گروه از طلاب قرارگاه «عمار» در نقاط مختلف شهر به صورت متمرکز با کانون ‌های فرهنگی مساجد که تحت پوشش این قرارگاه بودند، مسئولیت ضدعفونی معابر و حسینیه‌ ها و مساجد را به عهده داشتند و در سی سخت نیز با حضور مبلغین این حوزه یک هزار 150  بسته معیشتی توزیع شد.

وی ادامه داد: با اجرای طرح بزرگ «ضیافت کریم» در ماه مبارک رمضان یک هزار بسته معیشتی تهیه شد که 300 بسته با همکاری ناحیه مقاومت شهرستان خفر و حوزه علیمه «منصوریه» توزیع شده است.

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز اعلام کرد: ۱۰ هزار قرص نان در ماه مبارک رمضان به صورت رایگان و با شناسایی محله ‌های محروم توسط قرارگاه «عمار» توزیع می شود.

کد خبر 1052390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha