اجتماع مسجدی‌ها و حوزویان در سالروز شهادت حضرت علی(ع) در مسجد امیرالمومنین(ع)

حجت‌الاسلام والمسلمین گودرزی گفت: گروه تبلیغی دفتر آیت‌الله العظمی وحید خراسانی در تهران، اجتماع مسجدی‌ها و حوزویان را در سالروز شهادت امام علی(ع) در مسجد امیرالمومنین(ع) دزاشیب برگزار می‌کند. ‌

حجت الاسلام والمسلمین «مهدی گودرزی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه برگزاری اجتماعات مردمی در مناسبت های مذهبی توصیه موکد آیت الله العظمی وحید خراسانی از مراجع معظم تقلید است، اظهار کرد: ایشان برای تشویق مردم به این کار، شخصا نیز در اجتماعات مذهبی در مناسبت های مختلف همچون فاطمیه و سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) شرکت می کنند.

 

مدیر گروه تبلیغی دفتر آیت الله العظمی وحید خراسانی در تهران افزود: دفتر نمایندگی این مرجع تقلید در تهران با هماهنگی دفتر قم، چند سالی است ویژه برنامه هایی در ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) برگزار می کند که عمدتا با همکاری مساجد و حوزویان تهران است.

 

وی اضافه کرد: گروه تبلیغی دفتر آیت الله العظمی وحید خراسانی در تهران فعالیت های خود را با شیوع ویروس کرونا در قالب برپایی کاروان های شادی یا عزا و راه اندازی موکب ها و ایستگاه های صلواتی و فرهنگی افزایش داده است که به این منظور از همکاری ائمه جماعات مساجد در نقاط مختلف شهر تهران بهره برده است.

 

گودرزی ادامه داد: گروه تبلیغی دفتر آیت الله العظمی وحید خراسانی در تهران، برای چندمین سال متوالی، امسال نیز اجتماع مسجدی ها و حوزویان در سالروز شهادت حضرت علی(ع) را برگزار می کند که امسال این مراسم در روز سه شنبه، 14 اردبیهشت ماه از ساعت 19 در مقابل مسجد امیرالمومنین (ع) واقع در میدان تجریش (دزاشیب) برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این اجتماع با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصل اجتماعی برگزار می شود و به این منظور کمیته بهداشت وظیفه توزیع ماسک میان عزاداران و ضد عفونی کردن محل مراسم را بر عهده دارد.

 

کد خبر 1052402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha