تداوم فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در کمک های مومنانه

ناهیدی فرد گفت: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با تمکین به آیات قرآن و در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کمک های مومنانه به میدان عمل آمدند تا کمی از آلام هموطنان خود را در روزهای کرونایی بکاهند.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در ماه رمضان امسال اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان همدان با یاری خیران جهت کمک به همنوعان خود دست بکار شده اند و با توزیع سبدهای غذایی  نگذاشتند سفره های خانواده های نیازمند خالی بماند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان افزود:  یکی از مهمترین سنت هایی که بازار آن در ماه مبارک رمضان گرمتر از سال های گذشته شده دستگیری از نیازمندان  و کمک های  معیشتی به خانواده های آسیب دیده از کرونا است.

 

وی با بیان این مطلب که ماه مبارک رمضان فقط محدود به اعمال عبادی نمی شود، اضافه کرد: در این ماه مبارک انسان باید در کنار خودسازی، به یاری دیگران نیز بشتابد از طرف دیگر باتوجه به شیوع ویروس کرونا به فرمایش مقام معظم رهبری کمک مومنانه ضرورت بیشتری دارد همچنین این کمک مومنانه می تواند در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشد.

 

ناهیدی فرد گفت: مساجد در کمک های مومنانه و رزمایش ایثار و همدلی نشان دادند که با همدلی و هم افزایی بین هیئت امنا، امام جماعت، کانون فرهنگی هنری چگونه می توان با مشکلات مقابله کرد و به مردم خدمت کرد.

 

 سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان با اشاره به پیشتاز بودن کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در خدمت مومنانه، تصریح کرد: دستگیری از نیازمندان و اقشار کم‌برخوردار جامعه وظیفه انسانی است که هم ثواب دنیوی و هم ثواب اخروی را به دنبال دارد.

 

 

کد خبر 1052405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha