نام دستگاه های متخلف در کرونا رسانه ای می شود

امیری گفت: بر اساس سیاست‌های تنبیهی و تشویقی ستاد ملی کرونا نام دستگاه‌هایی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند، رسانه ای می شود.

«رسول امیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در حاشیه نشست آموزشی_توجیهی بازرسان ویژه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، با بیان اينکه برگزاری این دوره آموزشی و توجیهی برای بازرسین ستاد کرونا استان است اظهار کرد: بنا به تصمیمات و مصوباتی که در ستاد کرونا داشتیم و با توجه به‌ اختیارات محوله به اداره کل بازرسی مقرر شد تا بازرسان این طرح با پروتکل های بهداشتی و تیم بندی هایی که در نظر گرفته شده دستگاه های دولتی را در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی بازرسی کنند.

 

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی استانداری خوزستان تصریح کرد: در مرحله اول ۵۳ نفر انتخاب شدند که امروز اولین دوره آموزشی آن‌ها در بیمه ایران خوزستان آغاز شد.

 

وی ادامه داد: این بازرسین از در دستگاه های اجرایی، نهادها و شهرداری ها و سایر اصناف و بخش های دولتی و غیردولتی بازرسی می کنند و نتایج را به هئیت بازرسی که در اداره کل بازرسی تشکیل می‌شود گزارش می‌دهند.

 

امیری با اشاره به تصمیماتی که در ستاد ملی کرونا گرفته و به تایید رییس جمهور رسیده اضافه کرد:  مقرر شد اگر دستگاهی شیوه نامه ها را رعایت نکرد مدیر آن دستگاه از خدمات دولتی به مدت سه ماه انفصال داده شود و در بخش غیردولتی و مردمی هم مراجعانی که این شیوه نامه ها را در مراجعه به دستگاه های دولتی رعایت نکنند هیچ گونه خدماتی داده نشود.

 

وی با بیان اینکه این جلسه می‌تواند باب خوبی باشد تا در ادامه بسیاری از دستگاه ها را ملزم به رعایت شیوه های نامه بهداشتی کنیم افزود: در مرحله اول به ۲۳ دستگاه تذکر داده شده که مطابق دستورالعمل اعمال مجازات ها باید ابتدا در قالب اخطار، سپس اخطار در پرونده و در مرحله نهایی آنها را به واحدهای مربوطه جهت انفصال از خدمت معرفی کنیم که نام آنها در این رسانه ای می شود.

 

مدیرکل عملکرد، بارپزرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان عنوان کرد: در قالب سیاست های تنبیهی و تشویقی هر دستگاهی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کند نام آنها جهت تشویق در رسانه ها اعلام می شوند.

 

وی یادآور شد: دستگاه هایی که شیوه نامه ها را رعایت نکنند نام آنها در رسانه ها اعلام می شود تا مردم بدانند کدام دستگاه ها در این خصوص همکاری نکردند چراکه سلامت و حفظ جان مردم و شهروندان و مجموعه دستگاه های اداری و دولتی برای ما اهمیت دارد به همین علت همه دستگاه ها ملزم هستند تا در قالب سیاست های ستاد استانی و ملی کرونا رعایت کنند تا مردم دچار مشکل شوند.

 

کد خبر 1052417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha