توزیع ۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توسط سپاه فجر فارس

سردار بوعلی با اشاره به اینکه در این ایام شاهد برگزاری پنج رزمایش «کمک مومنانه» در پنج نقطه شیراز توسط بسیجیان سپاه فجر هستیم، گفت: در این رزمایش ها ۳۰۰ هزار بسته تهیه شده و بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (شنبه 11 اردیبهشت) در مراسم توزیع پنج هزار بسته معیشتی سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز که در جوار آرامگاه سعدی شیرازی برگزار شد، گفت: این کار خیر در حال انجام است در دنیا شیراز را به خیر و خیراندیشی می شناسند.

فرمانده سپاه فجر فارس با یادآوری این مطلب که استان فارس آمار در مسیر توزیع بسته های معیشتی شهره و زبانزد است و شناسنامه بسیار درخشان و پرافتخاری را دارد، تاکید کرد: در این ایام شاهد برگزاری پنج رزمایش «کمک مومنانه» در پنج نقطه شیراز توسط بسیجیان سپاه فجر هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این رزمایش ها 300 هزار بسته تهیه شده و بین نیازمندان توزیع می شود، اظهار کرد: پیش‌ بینی می ‌شود این رقم به 500 هزار بسته تا پایان ماه مبارک رمضان برسد.

سردار بوعلی با یادآوری این مطلب که در شرایط سخت در کنار هم هستیم و این مراحل را پشت سر می‌ گذاریم، اضافه کرد: جهادگران در طول ایام شیوع بیماری کرونا با فعالیت های مختلف نظیر تغسیل اموات کرونایی، دوخت ماسک و توزیع بسته های معیشتی رفتار و منش انسان دوستانه و مومنانه را به جهانیان نشان دادند.

کد خبر 1052443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha