آزادی ۷۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان

ضیایی فرد گفت: در طول اجرای ۱۵ برنامه زنده تلویزیونی یک شهر ضیافت ۷۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان به کمک خیرین و گذشت شکات آزاد شدند.

«محمود ضیایی‌فرد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به ظرفیت برنامه یک شهر ضیافت در شب‌های ماه مبارک رمضان گفت: اجرای برنامه یک شهر ضیافت طی چند سال اخیر در شب‌های ماه مبارک رمضان توانسته در ایجاد تقویت روحیه خیر، موثر واقع شود و در طول اجرای ۱۵ شب برنامه زنده، ۷۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان به کمک خیرین و گذشت شکات آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان افزود: مبلغ محکومیت این افراد ۱۳۸ میلیارد و ۹۹۰ میلیون و ۱۴۵ هزار ریال بوده است. 


وی با بیان اینکه طی این پانزده شب مبلغ ۸۸ میلیارد و ۴۹۲ میلیون و ۹۵۶ هزار ریال توسط خیرین به حساب ستاد دیه استان واریز گردیده است ادامه داد: پس از رایزنی با شکات این پرونده‌ها، شکات در اقدامی خداپسندانه مبلغ ۳۷ میلیارد و ۶۰۷ میلیون و ۶۲۷ هزار ریال از جرایم را بخشیدند.

 

وی در ادامه افزود: با پرداخت ۵۳ میلیارد و ۷۹۱ میلیون و ۹۱۱ هزار ریال توسط ستاد دیه استان و همچنین تامین مبلغ ۱۱ میلیارد و ۵۹۰ میلیون و ۶۰۶ هزار ریال از منابع دیگر این تعداد زندانی به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

 

ضیایی فرد ادامه این امر خیر را نیازمند فرهنگ سازی در بین اقشار مختلف جامعه دانست و خواستار کمک‌های بیشتر مردم و خیرین، علی‌الخصوص گذشت بیشتر شکات از مبالغ خود در آستانه شب‌های پر فضیلت قدر و روزهای پایانی ماه مبارک رمضان شد.

کد خبر 1052484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha